Online kursus: Remote support via smartphone og tablets - 1 time

1.295,00 DKK

(ekskl. moms)

Lær at give remote support, når en kunde eller medarbejder har brug for hjælp!

Via visuel assistance vil man kunne servicere hurtigt og nemt - uden at sende en tekniker afsted til kunden. En hybrid tilgang til din service, vil skabe en langt større fleksibilitet!

Værdi

Remote support til egne medarbejdere

  • Hurtigere service
  • Øger fixraten
  • Øger oppetid
  • Giver mulighed for at diagnosticere opgaver på afstand
  • Sparer tid på transport
  • Reducerer CO2

Remote support til kunder

  • Alle de samme fordele som ovenstående - plus
  • Mere loyale kunder
  • Mulighed for at øge dit salg af service

Innomize tilbyder din virksomhed 1 timers kursus for op til 4 personer i anvendelse af remote support via smartphones og tablets.

  • Varighed: 1 time
  • Antal deltagere: 1-4 personer
  • Lokation: Kurset finder sted online via MS Teams

stk.

Skab hurtig og effektiv service og support
via din smartphone eller tablet

Flere og flere virksomheder har et ønske om at give deres kunder og medarbejdere end mere optimal support.

Kursets indhold

På kurset gennemgår vi bl.a. følgende elementer:

  • Diagnosticér fejl på fjernafstand
  • Dokumentér fejl med video og fotos
  • Guide din tekniker eller kunde igennem opgaver på fjernafstand
  • Oversæt på 56 forskellige sprog
  • Del filer: Reservedels lister, kontrollister
  • Gem alt dokumentation i mediearkiv
  • Indkald eksperter

Kursus i fjernsupport til serviceteknikere

Dette kursus vil lære dig, hvordan du giver fjernsupport til dine kunder og kolleger, der arbejder i produktion og fieldservice. Du vil lære, hvordan du opretter en forbindelse til en anden enhed, hvordan du løser problemer og hvordan du dokumenterer fejl.

Kurset er især velegnet til

  • Serviceteknikere i produktion
  • Serviceteknikere i fieldservice
  • Tekniske supportmedarbejdere
  • Kundeservicemedarbejdere

Kurset vil blive afholdt af erfarne undervisere, der har en solid erfaring inden for fjernsupport. Undervisningen vil foregå på en interaktiv måde, og der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål.

Efter kurset vil du være i stand til at give effektiv fjernsupport til dine kunder og kolleger, og du vil være i stand til at løse problemer hurtigt og effektivt.

Tilmeld dig kurset i dag og forbedre din evne til at give fjernsupport!

Bestil online

Bestil her - og vi kontakter dig ang. ønsket tidspunkt, når vi har modtaget din/jeres bestilling.